مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-15ورزشي

هلال احمر قزوین برای حوادث زمستان آماده است


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: تیم های واکنش سریع آمادگی لازم در برابر هرگونه حوادثی زمستانی را دارند اگر برف بیاید و مشکلی ایجاد شود ما برای اسکان در راه ماندگان آمادگی کامل داریم.

- حسن آصفی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آمادگی هلال احمر استان قزوین برای زمستان، تصریح کرد: پایگاه های ما با توجه به تجهیزاتی که دارند و نیز تیم های واکنش سریع آمادگی لازم در برابر هرگونه حوادثی زمستانی را دارند اگر برف بیاید و مشکلی ایجاد شود ما برای اسکان در راه ماندگان آمادگی کامل داریم.

وی افزود: تجربه سال های گذشته به ما نشان داده است که دستگاه های امدادرسان استان قزوین از لحاظ هماهنگی در سطح بالایی از تعامل قرار دارند، حتی این هماهنگی در استان ها همجوار نیز وجود دارد همین امر باعث می شود که امدادرسانی در مواقع سرما با سرعت و کیفیت بالا انجام شود، همچنین تیم های نجات هلال احمر در آمادگی کامل به سر می برند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهار کرد: داوطلبان هلال احمر نه تنها در حوادث، بلایا و گرفتاری ها از جمله زلزله، سیل، کولاک و یخبندان جاده ها همواره در کنار مردم حضور داشته اند بلکه در ایام کرونا نیز با تمام قوا در خط مقدم به مردم کمک کردند، در دوران سخت کرونا داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر، با بینش الهام گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر قزوین برای حوادث زمستان آماده است

هلال احمر قزوین برای حوادث زمستان آماده است