مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-15اقتصادي

دفاتر خدمات مسافرتی نقش مهمی در توسعه گردشگری بانه دارند


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه گفت: دفاتر خدمات مسافرتی، نقش مهم و تعیین کننده ای در توسعه صنعت گردشگری این شهرستان دارند.

- ایسنا/کردستان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه گفت: دفاتر خدمات مسافرتی، نقش مهم و تعیین کننده ای در توسعه صنعت گردشگری این شهرستان دارند.

سعدالله رحیمی خواه امروز چهارشنبه در جلسه ای که با حضور فعالان گردشگری بانه در اداره میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی این شهرستان برگزار شد،گفت: شهرستانه بانه با وجود آثار تاریخی، مناطق گردشگری ، طبیعت بکر و بی نظیر، وجود بازار ارزان قیمت و مردم مهمان نواز، از مناطق شاخص در حوزه گردشگری کشور محسوب می شود.

وی افزود: مدیران خدمات مسافرتی و جهانگردی به عنوان واسطه گردشگری، می توانند نقش مهمی برای توسعه بیش از پیش صنعت گردشگری این شهرستان ایفا کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پنج آژانس خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند، عنوان کرد: در راستای مرتفع سازی مشکلات این دفاتر، اقدامات لازم انجام می شود.

رحیمی خواه یادآور شد: امیدواریم با همکاری و تعامل میان دفاتر خدمات مسافرتی با مراکز اقامتی و پذیرایی، شاهد رشد و تقویت صنعت گردشگری و عاملی برای توسعه اقتصادی در شهرستان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر خدمات مسافرتی نقش مهمی در توسعه گردشگری بانه دارند

دفاتر خدمات مسافرتی نقش مهمی در توسعه گردشگری بانه دارند