مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-15دانش

وابستگی 80 درصدی دانشگاه های داخلی به بودجه عمومی کشور


معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: وابستگی دانشگاه های داخلی کشور به بودجه عمومی کشور 80 درصد است که این مطلوب نیست، دانشگاه های ما نتوانسته اند خلق ثروت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای با 181 دانشکده و آموزشکده فنی و حرفه ای در سراسر کشور و با بیش 180 هزار دانشجو فعالیت می کند که پتانسیل بزرگی برای کشور به حساب می آید.

وی افزود: اکنون بهترین فرصت رقم خورده تا از این پتانسیل این دانشگاه در راستای تحقق اهداف معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استفاده کنیم.

دانشگاه فنی و حرفه ای 14 مرکز رشد، 8 مرکز نوآوری و شکوفایی و فناوری و هزار عضو هیأت علمی دارد که به مدیران دانشگاه پیشنهاد می کنم به دنبال راه اندازی پردیس و پارک علم و فناوری باشند وحتماً این امر پیگیری شود تا با هماهنگی های لازم در آینده نزدیک شاهد راه اندازی پردیس فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای باشیم.

وی عنوان کرد: امسال برای اولین بار توسعه مرجعیت و دیپلماسی علمی را در برنامه هفته پژوهش مطرح کردیم و بحث نمایشگاه تست ها، ساخت و تولید ایرانی، راه اندازی شد که ویژگی های خاصی دارد و بستری ایجاد می کند تا شرکت های دانش بنیان و مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وابستگی 80 درصدی دانشگاه های داخلی به بودجه عمومی کشور

وابستگی 80 درصدی دانشگاه های داخلی به بودجه عمومی کشور