مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-15اقتصادي

60 درصد مردم توان خرید متوسطِ نیازهای خود را ندارند


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: حدود 60 درصد از مردم اردستان توان خرید متوسط نیازهای خود را هم ندارند و با توجه به وضعیتی که مشاهده می شود، - شرایط اقتصادی جامعه درد مشترک مردم و اصناف است.

رضا باقری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با تلاش همکاران ما در اتحادیه های صنفی حدود 95 درصد از اصناف شهرستان اردستان واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی افزود: حدود 3700 نفر عضو اتحادیه های صنفی و واحدهای کارگاهی اداره صنعت معدن و تجارت هستند که کمتر از 100 نفر از آنها به دلیل بیماری های خاصی که داشتند و یا دستور پزشک نتوانستند واکسن کرونا بزنند.

65 درصد از اصناف شهرستان در رکود بازار به سر می برند رییس اداره صنعت معدن و تجارت اردستان با اشاره به وضعیت بازار شب یلدا گفت: گشت های مشترک اداره صمت به همراه تعزیرات حکومتی و اتحادیه های صنفی شروع شده است و با برنامه ریزی های انجام شده به اصناف تأکید کردیم که همه اجناس باید نرخ آن مشخص باشد و فاکتور خرید در مغازه ها وجود داشته باشد.

باقری با بیان اینکه فعلاً برنامه ای برای وارد کردن میوه و نیازهای شب یلدا به شهرستان به دلیل حمایت از اصناف منطقه نداریم، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی که در جامعه وجود دارد حدود 65 درصد از اصناف شهرستان در رکودی بازار به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد مردم توان خرید متوسطِ نیازهای خود را ندارند

60 درصد مردم توان خرید متوسطِ نیازهای خود را ندارند