مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-15دانش

سمینار «جرجان» زادگاه مشاهیر بزرگ ایران


رییس دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس از برگزاری سمینار جرجان زادگاه مشاهیر بزرگ ایران به مناسبت هفته پژوهش با همکاری شهرداری گنبدکاووس خبر داد.

- دکتر علیرضا گرایلی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه پژوهش در تمامی جوامع پیشرفته مبنا و بنیاد تصمیم سازی و تصمیم گیری هاست، اظهار کرد: تجربه ثابت کرده است بهره مندی از پژوهش های کاربردی و دارای مبنای علمی درست همواره توانسته از آسیب های پیش روی مسیر جلوگیری کرده و در عین حال ریل گذاری حرکت برای رسیدن به هدف را صحیح تر و کم ریسک تر کرده است.

وی با بیان اینکه دین اسلام به عنوان کامل ترین دین الهی همواره در دستورات خود به سیر و تفحص در کنار تفکر و پژوهش توصیه کرده است، افزود: روایات بسیار متعددی نیز در اهمیت تفکر و پژوهش از رسول اعظم (ص) و ائمه اطهار(ع) نیز به ما رسیده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس با اشاره به اینکه هفته پژوهش یکی از فرصت هایی است تا بر اهمیت پژوهش در مسیر تعالی تاکید شود، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نیز بر همین اساس تلاش کرده است تا ضمن توجه ویژه به موضوع پژوهش در تمامی ایام سال در این هفته نیز برنامه های ویژه ای را طراحی و اجرا کند.

گرایلی از برگزاری همایش جرجان، زادگاه مشاهیر بزرگ ایران در این دانشگاه در روز پنجشنبه 25 آذرماه خبر داد و گفت: این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمینار «جرجان» زادگاه مشاهیر بزرگ ایران

سمینار «جرجان» زادگاه مشاهیر بزرگ ایران