مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-15اجتماعي

اجرای بیش از 100 برنامه پژوهشی در سمنان


بیش از 100 برنامه پژوهشی از سوی کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان در سیزدهمین هفته پژوهش اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، نبی الله خدابخشی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران، از اجرای بیش از 100 برنامه پژوهشی در مراکز فرهنگی هنری این استان خبر داد و گفت: تمام برنامه ها در راستای شعار  از مسأله شناسی تا معرفت شناسی هم زمان با سیزدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش به صورت حضوری و مجازی (برخط) اجرا خواهد شد.

  خدابخشی با بیان اینکه پژوهش عامل رشد، توسعه و دانایی در همه حوزه های علمی و اجرایی است، اظهار کرد: در کانون پرورش فکری که رسالت مهم و دشوار پرورش فکری کودکان و نوجوانان را بر عهده دارد، پژوهش اهمیت بیش تری می یابد.

وی افزود: با توسعه پژوهش در مراکز فرهنگی هنری کانون، زمینه تحقق جامعه دانایی محور فراهم و با برگزاری چنین برنامه هایی زمینه ارتقای فعالیت های پژوهشی در کانون و فرصت مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش های بنیادی و کاربردی ایجاد می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، یکی از اهداف مهم این برنامه ها را توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش، معرفی پژوهشگران برتر و تقویت سازوکارهای انگیزشی این فعالیت در کانون پرورش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 100 برنامه پژوهشی در سمنان

اجرای بیش از 100 برنامه پژوهشی در سمنان