مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 04:552021-12-15اقتصادي

سند کاهش خطر سوانح و حوادث ایلام در حال تدوین است


مدیر کل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت:سند کاهش خطر سوانح و حوادث ایلام در حال تدوین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت قیصربیگی در نشست هماهنگی و آمادگی مانور صفر لحظه ای با حضور استاندار و دستگاه های عضو ستاد بحران استان اظهار داشت: در سیل فروردین ماه 98 در اثر بالا رفتن تراز سد شاهد خسارات فراوان به مناطق بالادست سد بودیم و به رغم تعهدات نیروگاه سیمره هنوز قریب یک هزار میلیارد تومان از مطالبات مردم باقیمانده و پرداخت نشده است.

وی با اشاره تغییرات جوی نابه هنگام در استان و کشور، خواستار اجرایی شدن اقدامات احتیاطی فصل سرما شد و گفت: اگر چنانچه این مصوبات بصورت دقیق اجرا شوند قسمت اعظمی از دغدغه ها و ملاحضات این حوزه نیز برطرف خواهد شد.

مدیرکل بحران استانداری ایلام از تدوین سند کاهش خطر حوادث و سوانح در ستاد مدیریت بحران استان ایلام خبر داد و گفت: اگر چه اعتباری برای مهم اختصاص داده نشده اما تلاش داریم که با استفاده از نظر کارشناسان و متخصصان ستاد مدیریت بحران استان این سند بخوبی تدوین شود و در کاهش خطر سوانح در استان نیز بسیار اثر گذار باشد.

وی بیان داشت: بدلیل اینکه ایلام یک استان زلزله خیز است با مساعدت وزارت راه و شهرسازی هم اکنون شاهد نصب 32 شتابنگار برخط در استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند کاهش خطر سوانح و حوادث ایلام در حال تدوین است

سند کاهش خطر سوانح و حوادث ایلام در حال تدوین است