مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 04:402021-12-15اقتصادي

5هزار میلیارد تومان طرح اثرگذار کشاورزی در همدان در دست اجراست


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از پنج هزار میلیارد تومان طرح بزرگ و اثرگذار در بخش کشاورزی این استان خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از پنج هزار میلیارد تومان طرح بزرگ و اثرگذار در بخش کشاورزی این استان خبر داد.

محمدرضا شهسواری فرجاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سال گذشته 52طرح بزرگ اثر گذار در حوزه کشاورزی استان همدان به استانداری معرفی شد که این طرح ها با دارا بودن حجم سرمایه گذاری خود در صورت بهره برداری دارای اشتغال و تولید بالایی خواهند بود.

وی با بیان اینکه سال گذشته تعدادی از طرح های فوق افتتاح و به بهره برداری رسید و برخی نیز دارای مشکلات اجرایی بوده که در دست پیگیری هستند افزود: در حال حاضر در سطح استان همدان در حوزه کشاورزی دارای 36 طرح اثر گذار هستیم که این طرح ها در حال پیگیری بوده و راه اندازی طرح های فوق از نقش عمده و موثری در سرمایه گذاری، تولید و ایجاد رشد و تغییرات منطقه برخوردار خواهد بود.

شهسواری فرجاد با اشاره به طرح گاوداری شش هزار رأسی شستا در درگزین به عنوان یکی از جمله طرح های بزرگ اثر گذار بخش کشاورزی استان همدان، خاطرنشان کرد: در صورتی که این طرح با ظرفیت اسمی که برای آن تعریف شده به بهره برداری برسد قطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5هزار میلیارد تومان طرح اثرگذار کشاورزی در همدان در دست اجراست

5هزار میلیارد تومان طرح اثرگذار کشاورزی در همدان در دست اجراست