مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-15سياسي

مجموعه مستند تلویزیونی گنج پنهان نوروز 1401 به روری آتنن می رود


گنج پنهان و توسعه سواحل مکُران ازظرفیت های مهم جنوب کشور است که مستند ساز جوان چابهاری را به پای به تصویر کشیدن این ظرفیت ها کشیده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان گنج پنهان و توسعه سواحل مکُران ازظرفیت های مهم جنوب کشور است که مستند ساز جوان چابهاری را به پای به تصویر کشیدن این ظرفیت ها کشیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ واکاوی نگاه و نظر مقام معظم رهبری نسبت به توسعه در استان سیستان وبلوچستان جنوب هرمزگان.

بررسی تاریخچه سواحل مکران که زمانی از آن به عنوان دروازه تمدن در حوزه جنوب شرق کشور نامبرده می شد، و امروزه بخش هایی از استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان کرمان، بوشهر، گیلان، آذربایجان را در بر می گیرد قرار است در این مستند به تصویر کشیده شود.

یاسین خوش آمدزهی مستند ساز جوان چابهاری در گفت وگو با ایسنا اظهارداشت؛ معرفی مردمان، امکانات، منابع، موقعیت و بیان کارکرد جغرافیایی این منطقه با اتصال به کشورهای همسایه از حیث فرهنگی، سیاسی اقتصادی از جمله کشور امارات، افغانستان، پاکستان، عمان از اهمیت ویژه ای در ساخت این مستند برخودار بوده است.

وی افزود؛ بازخوانی صحبت های مقام معظم رهبری در رابطه با این منطقه و لزوم ایجاد توسعه پایدار برای مردمانش و در نهایت بررسی عملکرد مدیران اجرایی در طول حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ، نگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه مستند تلویزیونی گنج پنهان نوروز 1401 به روری آتنن می رود

مجموعه مستند تلویزیونی گنج پنهان نوروز 1401 به روری آتنن می رود