مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-15پزشكي

بلاتکلیفی 7ماهه یک پروژه بهداشتی درمانی در شهرستان دشتیاری


پروژه مرکز جامع سلامت روستای دلگان شیخ چراغ از توابع بخش مرکزی شهرستان دشتیاری خردادماه 99 بصورت ویدئو کنفرانس توسط معاون وزیر بهداشت و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر کلنگ زنی شد ، - ایسنا/سیستان و بلوچستان پروژه مرکز جامع سلامت روستای دلگان شیخ چراغ از توابع بخش مرکزی شهرستان دشتیاری خردادماه 99 بصورت ویدئو کنفرانس توسط معاون وزیر بهداشت و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر کلنگ زنی شد ،این مرکز با زیربنایی 450 مترمربع و اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 700 میلیون تومان قرار بود برای مجتمع روستایی دلگانها ساخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- اما حالا با گذشت بیش از 7ماه از کلنگ زنی این پروژه متأسفانه اقدامی برای ساخت آن صورت نگرفته و حالا مردم نیز گلایه و چشم انتظار ساخت مرکز خدمات جامع سلامت هستند تا از مزایای این مرکز درمانی بهره مند شوند.

برای پیگیری این موضوع ابتدا با رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت وگو کردیم وی در این باره اظهار داشت؛ پروژه مذکور خرداد ماه 99 کلنگ زنی شده و جز تعهدات بنیاد خیریه تات بوده و بنیاد مسکن نیز پیمانکار این طرح و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار بود احداث شود.

کامران کردی افزود؛ با توجه به تغییرات مدیریتی در بنیاد مسکن سیستان وبلوچستان در حال رایزنی با مدیر کل جدید هستیم و امیدواری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی 7ماهه یک پروژه بهداشتی درمانی در شهرستان دشتیاری

بلاتکلیفی 7ماهه یک پروژه بهداشتی درمانی در شهرستان دشتیاری