مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-15سياسي

شهیدعلی دانا میرزایی: از امت حزب الله می خواهم حامی ولایت فقیه باشند


شهید علی دانا میرزایی در بخشی از وصیت نامه خود آورده است « از امت حزب الله می خواهم از ولایت فقیه و روحانیت مبارز و متعهد به اسلام عزیز حمایت کنند و بر این هم افتخار کنند».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

3613/ تبرک لحظاتمان با شهید علی دانا میرزایی؛ بسم الله الرحمن الرحیم بگو ای پیغمبر همانا نماز و طاعت و اعمال من حیات و مردن من همه برای خداست که پروردگار جهانیان است با سلام و درود بیکران بر ائمه معصومین (ع) مخصوصا پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و نایب بر حق حضرت مهدی(عج) حضرت امام خمینی رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری  اسلامی و این بت شکن قرن و اسطوره مقاومت و تقوا و با سلام و درود بیکران بر روان پاک و مطهر شهیدان اسلام از صدر تا حال و با سلام و درود بیکران بر امت حزب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدعلی دانا میرزایی: از امت حزب الله می خواهم حامی ولایت فقیه باشند

شهیدعلی دانا میرزایی: از امت حزب الله می خواهم حامی ولایت فقیه باشند