مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 00:102021-12-14ورزشي

اعزام تیم پارااسکی به پارالمپیک زمستانی در هاله ای از ابهام


با توجه به سیاست کیفی گرایی کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام ورزشکاران به تورنمنت های بین المللی و قرار گرفتن آنها در جمع 10 ورزشکار برتر بازی های پارالمپیک زمستانی، - مربی تیم ملی پارااسکی گفت: با توجه به سیاست کیفی گرایی کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام ورزشکاران به تورنمنت های بین المللی و قرار گرفتن آنها در جمع 10 ورزشکار برتر بازی های پارالمپیک زمستانی، هنوز اعزام تیم پارااسکی به این بازی ها در هاله ای از ابهام قرار دارد.

صادق کلهر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از سال 2015 که مربی تیم آلپاین معلولان شدم با کمک ساوه شمشکی رییس انجمن و حمایت های کمیته ملی پارالمپیک سعی کردیم تعداد اسکی بازان را از یک نفر طی 3 سال تا 30 نفر افزایش دهیم، حتی سهمیه های خود را نیز در بازی های پارالمپیک زمستانی کره جنوبی موفق شدیم از یک نفر تا 5 نفرارتقاء دهیم.

در حال حاضر نیز برای بازیهای پارالمپیک زمستانی چین که اسفندماه امسال برگزار می شود تاکنون موفق به کسب یک سهمیه در آلپاین و دو سهمیه در اسنوبرد شدیم و قرار است سه سهمیه دیگر در رشته های اسنوبرد و صحرانوردی از طریق واید کارت به ایران اختصاص پیدا کند.

وی گفت: در بازی های پارالمپیک زمستانی 2018 کره جنوبی متاسفانه موفق به دریافت سهمیه در رشته آلپاین نشدیم، اما در ا ین دوره به خاطر بالا بودن امتیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم پارااسکی به پارالمپیک زمستانی در هاله ای از ابهام

اعزام تیم پارااسکی به پارالمپیک زمستانی در هاله ای از ابهام