مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 23:002021-12-14بين الملل

ادعای انگلیس درخصوص پایبندی به تعهداتش در برجام


نماینده انگلیس در سازمان ملل با ادعای اینکه کشورش به مفاد برجام پایبند بوده است، تاکید کرد که لندن خواستار بازگشت آمریکا به برجام و همچین پایبندی ایران به تعهداتش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باربارا وودوارد سفیر و نماینده انگلیس در سازمان ملل در نشست شورای امنیت با موضوع اجرای برجام و قطعنامه 2231 مدعی شد: انگلیس نشان داده است که به تعهدات خود ذیل قطعنامه 2231 و برجام پایبند بوده است.

بنابر گزارش وب سایت رسمی دولت انگلیس، وی در ادامه سخنان خود در این نشست با تشکر از دبیرکل سازمان ملل برای ارائه دوازدهمین گزارش خود درباره اجرای قطعنامه 2231 شورای امنیت گفت: ترجیح ما این است که ایالات متحده به برجام بازگردد و ایران نیز به تعهداتش در این توافق پایبند باشد.

ما در وین در حال مذاکره برای رسیدن به این هدف هستیم.

این دیپلمات انگلیس با ادعای اینکه خواسته های ایران در دور جدید مذاکرات حداکثری و فراتر از برجام است، تلاش کرد توپ را به زمین ایران بیندازد و مدعی شد که زمان در حال اتمام است و روند مذاکرات به اندازه کافی سریع پیش نمی رود.

وودوارد بدون اشاره به خروج یکجانبه آمریکا از برجام و بدعهدی طرف های اروپایی در اجرای تعهداتشان ذیل این توافق به انتقاد از توسعه ظرفیت های هسته ای کشورمان پرداخت و خاطر نشان کرد که برنامه هسته ای ایران هیچ گاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای انگلیس درخصوص پایبندی به تعهداتش در برجام

ادعای انگلیس درخصوص پایبندی به تعهداتش در برجام