مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 22:552021-12-14فرهنگي

برگزاری کارگاه نمایشنامه نویسی و بازیگری «پویش سلیمانی» در لرستان


مسئول واحد نمایش حوزه هنری لرستان از برگزاری کارگاه نمایشنامه نویسی و بازیگری با عنوان «پویش سلیمانی» در چهار شهرستان این استان خبر داد.

- خرم آباد- مسئول واحد نمایش حوزه هنری لرستان از برگزاری کارگاه نمایشنامه نویسی و بازیگری با عنوان پویش سلیمانی در چهار شهرستان این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مینا سپهوند در سخنانی اظهار داشت: کارگاه نمایشنامه نویسی و بازیگری از ایده تا اجرا با عنوان پویش سلیمانی از سوی حوزه هنری لرستان در شهرستان های استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این برنامه در قالب کارگاه های آموزشی برگزار می شود گفت: در این برنامه در زمینه نمایشنامه نویسی و بازیگری از مرحله ایده تا اجرا و فن بیان، بدن و شناخت نقش و کاربرد آن در تولید نمایش و همچنین روند تولید نمایشنامه اقتباسی به هنرجویان آموزش داده می شود.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری لرستان افزود: این کارگاه های آموزشی از 24 آذرماه لغایت ششم دی ماه در چهار شهرستان الیگودرز، دورود، بروجرد و خرم آباد برگزار می شود.

سپهوند، هدف از اجرای این برنامه را بررسی ابعاد شخصیت والای سردار سلیمانی و پرداختن به ویژگی های منحصر به فرد ایشان در عرصه های نظامی، فرهنگی و اجتماعی در قالب فعالیت های هنری و تولید آثار فاخر نمایشی را از اهداف برگزاری این پویش برشمرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه نمایشنامه نویسی و بازیگری «پویش سلیمانی» در لرستان

برگزاری کارگاه نمایشنامه نویسی و بازیگری «پویش سلیمانی» در لرستان