مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 21:452021-12-14بين الملل

آمریکا و تشکیلات خودگردان فلسطین نشست اقتصادی برگزار کردند


مقامات آمریکایی و فلسطینی در اولین گفتگوی اقتصادی در 5 سال گذشته به صورت آنلاین خواستار احیای گفتگوهای اقتصادی آمریکا - فلسطین شدند.

- به نقل از روسیا الیوم، وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که مقامات آمریکایی و فلسطینی روز سه شنبه به صورت آنلاین برای احیای گفتگوهای اقتصادی آمریکا - فلسطین دیدار کردند.

این اولین نشست مقامات دو کشور از این نوع طی 5 سال اخیر بوده است.

بعد از این نشست آنلاین، دو طرف بیانیه مشترکی صادر کردند که در آن بر اهمیت احیای روابط سیاسی و اقتصادی بین دولت آمریکا و تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کردند و متعهد شدند که همکاری ها و هماهنگی ها را در بخش های مختلف گسترش و تعمیق بخشند.

در این بیانیه آمده است که این نشست آنلاین به منظور احیای گفت وگوی اقتصادی آمریکا و فلسطین است و طیف گسترده ای از نهادها و وزارتخانه ها از دولت آمریکا و تشکیلات خودگردان فلسطین گرد هم آمده اند تا زمینه های فعلی و آینده همکاری های اقتصادی را بررسی کنند.

هم چنین در این بیانیه آمده است مقامات ارشد آمریکایی و فلسطینی در مورد موضوعات کلیدی از جمله توسعه زیرساخت ها، دسترسی به بازارهای ایالات متحده، تجارت آزاد، مسائل مالی، انرژی های تجدیدپذیر و مسائل زیست محیطی، ارتباط کسب و کارهای فلسطینی و آمریکایی، مقابله با موانع بر سر راه تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و تشکیلات خودگردان فلسطین نشست اقتصادی برگزار کردند

آمریکا و تشکیلات خودگردان فلسطین نشست اقتصادی برگزار کردند