مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 20:552021-12-14سياسي

پاویون ایران در اکسپو الکن است


یک معمار که از پاویون ایران در اکسپو 2020 دبی بازدید کرده است، درباره آن بیان می کند: در اکسپو انعطاف پذیری و برقراری ارتباط کشورها با یکدیگر اصل مهمی است.

- اگر انعطاف پذیری لازم را نداشته باشید و با کشورهای دیگر نتوانید دیالوگ برقرار کنید، وضعیت پاویون شما چیزی شبیه به پاویون این دوره از ایران خواهد بود.

درواقع پاویون ایران به لحاظ مدیریت و برقراری ارتباط با دیگر کشورها مصداق بارزی از وضعیت کنونی کشور است.

اکسپو یک فرصت است، نباید فرصت سوزی کرد مهسا مجیدی ـ معمار ـ که از پاویون ایران در اکسپو دبی بازدید کرده است، مهمترین مشکل پاویون ایران را فقدان مدیریت و برنامه ریزی عمومی می داند و تاکید می کند که این مسئله، هم به معماری برمی گردد و هم یک مسئله مدیریت جامع است.

او ادامه می دهد: تمام پاویون ها یک راه ورودی داشتند که افرادی در مسیر آنها برای خوش آمدگویی و راهنمایی مسیر، قرارداده شده بودند که این امر امکان بازدید از کلیه فضاهای پاویون را فراهم می کرد.

در انتها نیز بازدیدکنندگان را به خوبی بدرقه کرده و با بیان جمله امیدواریم از کشور ما ملاقات کنید آنها را به بیرون از پاویون راهنمایی می کردند.

همچنین هر کشور در پاویون خود با وجود نیروی کار فراوان در دبی، از نیروهای جوان خود استفاده کرده است که بازدیدکنندگان تصویری از جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاویون ایران در اکسپو الکن است

پاویون ایران در اکسپو الکن است