مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 20:502021-12-14حوادث

ازدواج با سفارش در بستر مرگ!


اگرچه من و همسرم هیچ علاقه ای به هم نداریم و در طول سال ها زندگی مشترک همه رفتارهای خیانت بار او را تحمل کرده ام اما اکنون از درگیری و چاقوکشی های او و پسر بزرگم وحشت دارم که به خاطر مواد مخدر بین آن ها رخ می دهد و .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، زن 36 ساله که به دلیل شکایت از همسرش وارد کلانتری طبرسی شمالی مشهد شده بود درباره قصه پرفراز و نشیب زندگی اش به مشاور و مددکار اجتماعی گفت: در یکی از روستاهای سبزوار به دنیا آمدم و در یک خانواده پرجمعیت رشد کردم.

پدرم با آن که سواد چندانی نداشت و با کشاورزی روزگار می گذراند اما در میان اهالی روستا احترام ویژه ای داشت و معتمد اهالی بود به طوری که بسیاری از افراد کلامش را قبول می کردند و برای نظرهایش اهمیت قائل بودند.

یکی از اهالی روستا که امیرعلی نام داشت از دوستان دوران کودکی پدرم بود و آن ها رفاقت دیرینه با هم داشتند به همین خاطر امیر علی مرا که 16 سال بیشتر نداشتم برای پسرش خواستگاری کرد.

محمد 12سال از من بزرگ تر بود با وجود این من حرفی برای گفتن نداشتم وپای سفره عقد نشستم اما هنوز یک سال از دوران نامزدی ما نگذشته بود که نامزدم در یک سانحه رانندگی فوت کرد و من عروس نشده به سوگ همسرم نشستم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج با سفارش در بستر مرگ!

ازدواج با سفارش در بستر مرگ!