مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 19:502021-12-14سياسي

دستورالعمل بهداشتی برای برگزاری مراسم ها در ایام فاطمیه سال 1400 اعلام شد


معاونت بهداشت وزارت بهداشت، دستورالعمل بهداشتی برگزاری مراسم ایام فاطمیه سال 1400 را اعلام کرد که طبق آن استفاده از فضای باز مساجد و شبستان ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاونت بهداشت وزارت بهداشت، دستورالعمل بهداشتی برگزاری مراسم ایام فاطمیه سال 1400 را برای اجرا و نظارت به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ کرد.

متن این دستورالعمل به شرح زیر است: فاطمه(سلام الله علیها) در نزد مسلمانان برترین و والامقام ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می باشد و تاریخ شهادت این حضرت در میان شیعیان از اهمیت خاصی برخوردار است.

دهه فاطمیه و هم چنین شروع ایام فاطمیه برای مسلمانان به ویژه شیعیان و دوستداران خاندان اهل بیت پیامبر بسیار حائز اهمیت است.

دهه اول و دوم فاطمیه دهه اول فاطمیه از روز چهارشنبه 24 آذرماه 1400 شروع می شود و در تاریخ شنبه 4 دی ماه 1400 به پایان می رسد.

دهه دوم فاطمیه از روز سه شنبه 14 دی 1400 شروع می شود و در تاریخ پنجشنبه 23 دی 1400 به پایان می رسد.

به منظور مدیریت مطلوب برگزاری مراسم رعایت دستورالعمل ها و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی جهت حفظ و ارتقاء سلامت عمومی که یکی از وظایف نظام سلامت است و با توجه به توسعه واکسیناسیون عمومی، برگزاری مراسم عزاداری و مذهبی و بر اساس طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا ابلاغیه شمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل بهداشتی برای برگزاری مراسم ها در ایام فاطمیه سال 1400 اعلام شد

دستورالعمل بهداشتی برای برگزاری مراسم ها در ایام فاطمیه سال 1400 اعلام شد