مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 17:352021-12-14اقتصادي

چهاردهمین نمایشگاه نهاده ها، ماشین آلات و ادوات کشاورزی در اراک برگزار شد


چهاردهمین نمایشگاه تخصصی نهاده ها، ماشین آلات و ادوات کشاورزی همزمان با چهاردهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، شیلات، آبزیان و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی افتتاح شد.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی نهاده ها، ماشین آلات و ادوات کشاورزی همزمان با چهاردهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، شیلات، آبزیان و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی افتتاح شد.

فرزاد مخلص الائمه روز سه شنبه 23 آذر در حاشیه افتتاح این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: امروز اولین روز حضور شرکت های حوزه کشاورزی و خدمات کشاورزی در نمایشگاه بین المللی استان مرکزی در اراک است که حدود 51 شرکت و موسسه در این نمایشگاه دارند و تا 26 آذر نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تعدادی از شرکت ها خارج، تعدادی داخل استان و تعدادی شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه حضور داشته و محصولات خوبی را در حوزه صنعت، مکمل ها، کود و.

ارائه کرده اند.

استاندار مرکزی ضمن دعوت از فعالان بخش کشاورزی برای بازدید از این نمایشگاه تصریح کرد: برخی شرکت های غیربومی در صورت تمایل می توانند در استان مرکزی سرمایه گذاری کنند و تلاش می کنیم که این مسیر سرمایه گذاری در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین نمایشگاه نهاده ها، ماشین آلات و ادوات کشاورزی در اراک برگزار شد

چهاردهمین نمایشگاه نهاده ها، ماشین آلات و ادوات کشاورزی در اراک برگزار شد