مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 17:152021-12-14اقتصادي

احداث پل خلیج فارس و آبرسانی به روستاهای قشم در اولویت سازمان منطقه آزاد


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: حل مشکلات آب در مناطق مختلف جزیره، احداث پل خلیج فارس و توسعه بانکرینگ به منظور ایجاد ارزش افزوده، جزو اولویت های این سازمان در دوره جدید خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، افشار فتح الهی عصر سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه بیان کرد: مشکل کمبود آب جزو مسائل ریشه ای است و می بایست زودتر از اینها به آن ورود می شد تا معضل آب پس از اینهمه سال در قشم وجود نداشته باشد.

وی با تاکید بر تقدم تامین آب بر احداث جاده و اتوبان در جزیره اظهار داشت: اگر در این سال ها بجای احداث جاده، آب به دست مردم می رسید، اقدام پسندیده تری بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همپنین با اشاره به نقش شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس بر توسعه بخش های مختلف جزیره و همچنین تسهیل در ورود و خروج جزیره، اضافه کرد: هم اکنون در حال رایزنی در خصوص تکمیل این ابرپروژه هستیم و امیدواریم با راه اندازی مجدد و آغاز عملیات عمرانی نهایتا ظرف مدت 3 سال، بتوانیم از این دستاورد استفاده کنیم.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت های بی بدیل بنکرینگ قشم و امکان پهلوگیری کشتی ها، افزود: وجود این پتانسیل ها، امکانی خداوندی است که متاسفانه به دلیل ضعف های مدیریتی از آن استفاده شایانی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پل خلیج فارس و آبرسانی به روستاهای قشم در اولویت سازمان منطقه آزاد

احداث پل خلیج فارس و آبرسانی به روستاهای قشم در اولویت سازمان منطقه آزاد