مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 16:352021-12-14اقتصادي

بازگشت 2هزار واحد تولیدی تا پایان امسال به چرخه تولید


معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه با بیان اینکه 13 هزار واحد تولیدی و صنعتی راکد در کشور وجود دارد، گفت: موانع پیش روی 2 هزار واحد تولیدی راکد در سطح کشور تا پایان امسال برطرف و این واحد ها به چرخه تولید باز می گردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهدی صادقی نیارکی عصر امروز در بیست و پنجمین آیین بزرگداشت روز ملی صنعت در شیراز گفت: رفع ایران بخش صنعت تنها بخش اقتصادی کشور بوده که در سال 99 و سال 1400 رشد دارد.

وی اظهار داشت: از 25 رشته فعالیت تولیدی بخش صنعت کشور از ابتدای امسال تاکنون، 15 رشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

صادقی نیارکی با بیان اینکه صادرات غیر نفتی کشور طی هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 48 درصد رشد داشته گفت: صنایع شیمیایی، کاغذی، خودرو، قطعات و ماشین سازی تا مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3 تا 10 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال 1400 تا پایان مهرماه امسال حدود 4 هزار واحد صنعتی جدید با 90 هزار نفر اشتغال در سطح کشور راه اندازی شده و این تعداد واحد صنعتی با سرمایه گذاری 133 هزار میلیارد تومانی و رشد 15 درصدی در سرمایه گذاری را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل محقق کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 2هزار واحد تولیدی تا پایان امسال به چرخه تولید

بازگشت 2هزار واحد تولیدی تا پایان امسال به چرخه تولید