مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 15:202021-12-14اقتصادي

جزییات بیمه ناباروری و بیماری اوتیسم


مدیر کل بیمه سلامت خراسان رضوی با بیان اینکه با توجه به صرفه جویی که با اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیک انجام شده، درمان ناباروری نیز در تعهد بیمه سلامت قرار گرفته، - گفت: هر کدام از زوجین نابارور می توانند تا مبلغ 6 میلیون تومان از مزایا استفاده کنند.

علیرضا رمزی در نشست خبری که امروز در اداره کل بیمه سلامت استان برگزار شد، اظهار کرد: آغاز دی ماه 1400 زمان اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی است و از این زمان هیچ گونه نسخه نویسی کاغذی انجام نمی شود.

با صرفه جویی ناشی از اجرای این طرح امکان ارائه خدمات برای درمان ناباروری و همینطور افزایش تعهدات بیمه نسبت به بیمه شدگان زیر هفت سال مبتلا به اوتیسم مهیا شده است.

وی با بیان اینکه طبق قانون بودجه 1400 سازمان های بیمه گر از ابتدا دی ماه مجاز به استفاده از نسخ غیرالکترونیک نخواهند بود، گفت: در همین راستا از ابتدای سال جاری بیمه سلامت به شکلی هوشمندانه و زمان بندی شده استفاده از نسخه های الکترونیک را به کار گرفت.

از اردیبهشت ماه برای صندوق بیمه سلامت و بیمه روستایی و از خرداد ماه برای بقیه صندوق ها عملا دفترچه ای چاپ نشده است.

همچنین زمان آغاز استفاده از نسخه الکترونیک از امسال نیست بلکه فرآیند آن از نیمه دوم سال 1398 با تبادل الکترونیک اسناد بستری آغاز شد؛ به طوری که مردم زمانی که به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بیمه ناباروری و بیماری اوتیسم

جزییات بیمه ناباروری و بیماری اوتیسم