مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 14:552021-12-14اجتماعي

آلودگی هوا مدارس ابتدایی البرز را تعطیل کرد


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: در پی آلودگی هوا و استقرار وضعیت اضطرار در استان مدارس ابتدایی و پیش دبستان و مهدکودک های البرز تعطیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، ابوالفضل فانی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، از تعطیلی مهد کودک ها و غیر حضوری شدن مدارس ابتدایی و پیش دبستانی در روز چهارشنبه خبر داد و گفت: آلودگی هوا در استان به مرحله اضطرار رسیده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اعلام این خبراظهار کرد: با توجه به اعلام هواشناسی استان مبنی بر تشدید و تداوم پایداری هوا و افزایش غلظت آلاینده های هوا در روز چهارشنبه  وقرارگیری وضعیت کیفی هوا در شرایط ناسالم برای تمامی گروه ها این اقدام در دستوکار قرار گرفت.

وی ادامه داد: علاوه بر اجرای مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا توسط دستگاه های مسؤول، در روز چهار شنبه 1400/9/24، کلیه مدارس ابتدایی و پیش دبستانی (بجز بخش آسارا و طالقان) بصورت غیر حضوری و کلیه مهد کودک ها تعطیل خواهند بود.

به گفته این مقام مسؤول کلیه دستگاه های اجرایی موظفند در روز چهارشنبه مورخ 1400/9/24  با مرخصی کلیه کارکنانی که دارای مشکلات تنفسی و قلبی هستند و همچنین مرخصی اولیای کودکانی که به مهد کودک می روند، موافقت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا مدارس ابتدایی البرز را تعطیل کرد

آلودگی هوا مدارس ابتدایی البرز را تعطیل کرد