مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 14:052021-12-14پزشكي

متواری شدن گردشگران سلامت از تبریز!


یک زمانی برای توریسم سلامت برنامه هایی در نظر گرفته شده بود که متاسفانه برخی عوامل منجر شد توریست ها از شهر متواری شده و دیگر برای درمان به شهر ما نیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، روح الله رشیدی امروز در پانزدهمین جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز که به منظور بررسی عوارض ترافیکی و اجتماعی ناشی از تراکم کاربری های پزشکی و درمانی در سطح شهر تبریز و شناسایی راهکارهای تعدیل پیامدهای این پدیده تشکیل شده بود، اظهار کرد: عوارض ترافیکی و اجتماعی مراکز بهداشتی و درمانی در سطح شهر امروزه به یک دغدغه بسیار جدی در تبریز تبدیل شده است.

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی تبریز افزود: اعضای شورای شهر تبریز به عنوان نماینده مردم سعی دارند اقداماتی موثر برای رفع عوارض ترافیکی ناشی از تراکم کاربری های پزشکی و درمانی انجام دهند، لازم است در راستای حل این مشکل مهم در حد مقدور کمک کنیم تا این مسئله تعدیل شود.

رشیدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وضعیت موجود در مناطق پزشکی و درمانی مردم را اذیت می کنند باید در این زمینه اقداماتی انجام شود تا شهروندان اندکی در رفاه و آسایش باشند.

وی در بخشی از سخنان خود هم گفت: یک زمانی برای توریسم سلامت برنامه هایی در نظر گرفته شده بود که متاسفانه برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متواری شدن گردشگران سلامت از تبریز!

متواری شدن گردشگران سلامت از تبریز!