مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-14اقتصادي

نهضت ساخت داخل باید نهادینه و به فرهنگ ملی تبدیل شود


نهضت ساخت داخل باید نهادینه و به یک فرهنگ و تعصب ملی تبدیل شود تا شاهد رشد و رونق اقتصادی باشیم.

- ، فرهاد دلق پوش ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه فرصت ساخت داخل و رونق تولید، اظهار کرد: خودباوری و اعتماد به توانایی های داخل آینده اقتصاد کشور را در برابر تحریم بیمه می کند.

وی با بیان اینکه پذیرش و اعتماد به توانمند و نبوغ خلاقانه جوانان ایرانی راهبرد اصلی توسعه یافتگی و ارتقای کشور در همه زمینه ها است، افزود: نهضت ساخت داخل باید نهادینه و به یک فرهنگ و تعصب ملی تبدیل شود.

دلق پوش با اشاره به اینکه پشتیبانی، حمایت و ارائه خدمات به تمام فعالان اقتصادی در حوزه صنعت، معدن و تجارت برای تقویت ساخت داخل و رونق بخشی به نظام اقتصادی مرتبط از تکالیف اصولی سازمان صمت گیلان است، گفت: فاصله گرفتن از وابستگی در محصولات تولیدی مورد نیاز کشور در گروه بها دادن به توانایی داخل و حمایت قاطع از علاقمندان به تولید است.

وی با تأکید بر اینکه باید ساخت داخل را در کشور تبدیل به یک فرهنگ و ارزش کنیم، ادامه داد: چرخ های تولید و اشتغال نهضت ساخت داخل را به حرکت در می آورد و باعث توسعه و آبادانی می شود.

دلق پوش با اشاره به اینکه بیش از دو هزار و 800 واحد صنعتی فعال در استان گیلان وجود دارد، تصریح کرد: با برگزاری نمایشگاه ها از تمام ظرفیت ها برای رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت ساخت داخل باید نهادینه و به فرهنگ ملی تبدیل شود

نهضت ساخت داخل باید نهادینه و به فرهنگ ملی تبدیل شود