مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-14فناوري

امکان استفاده از تراشه های قدرتمند دیگر لپ تاپ ها در متاورس


شرکت اینتل قصد دارد در دنیای مجازی متاورس نرم افزاری عرضه کند که به لپ تاپ ها امکان می دهد از توان پردازش تراشه های ساخت شرکت های رقیب استفاده کنند.

- به نقل از رویترز، با استفاده از این خدمات کاربران می توانند لپ تاپ های خود را با استفاده از تراشه های اینتل که بر روی دیگر دستگاه ها نصب شده اند و نیز تراشه های ساخت دیگر شرکت ها فعال کرده و تفاوت این تراشه ها با تراشه اصلی نصب شده بر روی دستگاه را با هم مقایسه کنند.

متاورس یک جهان مجازی گسترده است که از طریق اینترنت در دسترس بوده و انواع وسایل با قابلیت های متنوع مانند هدست های واقعیت مجازی از طریق آن در دسترس خواهند بود.

پیش از این برخی شرکت های سازنده انواع تراشه و سخت افزار مانند ان ویدیا از تولید تراشه ها و نرم افزارهای اختصاصی برای کمک به شکل گیری متاورس خبر داده بودند و شرکت هایی مانند کوالکوم نیز تراشه هایی برای استفاده در هدست های واقعیت مجازی تولید کرده و در متاورس سرمایه گذاری کرده بودند.

راجا کدوری، رییس سیستم های محاسباتی شتاب دهی و گروه گرافیکی اینتل، در این مورد گفت: اولین تلاش فناورانه این شرکت در متاورس عرضه نرم افزاری خواهد بود که به دستگاه های الکترونیکی کمک می کند از قدرت محاسباتی موجود و استفاده نشده دیگر سخت افزارها استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان استفاده از تراشه های قدرتمند دیگر لپ تاپ ها در متاورس

امکان استفاده از تراشه های قدرتمند دیگر لپ تاپ ها در متاورس