مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-14اقتصادي

ضرر 15000 میلیارد تومانی به زعفران کاران


نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی از ضرر 15000 میلیارد تومانی به کشاورزان زعفران کار به دلیل آنچه اقدامات مخرب شورای ملی زعفران خواند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محسن زنگنه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اشاره به سوال خود از سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت گفت: به دلیل اقدامات مخرب شورای ملی زعفران ضرری 15000 میلیاردی به کشاورزان زعفران کار وارد شده است؛ باید وزیر صنعت معدن و تجارت سیاست این وزارتخانه را در برابر این شورا مشخص و اعلام کند که می خواهد چه اقدامی انجام دهد.

وی با اشاره به اهداف تاسیس شورای ملی زعفران و اتحادیه صادرکنندگان زعفران به عنوان عضو این شورا گفت: متاسفانه این شورا و برخی نهادهای حقوقی زیرمجموعه اتاق بازرگانی با سوء استفاده از جایگاه حقوقی در جهت تضعیف قیمت زعفران در داخل حرکت کرده و موجبات ضرر و زیان 130 هزار کشاورز زعفران کار شده و سودهای هزار میلیاردی به جیب زده اند.

زنگنه با بیان اینکه در این باره از وزیر صمت سوالی را مطرح کرده است، افزود : طی سال های گذشته شورای ملی زعفران چه اقدام موثری برای حمایت از کشاورزان انجام داده است، نقش اتحادیه صادر کنندگان در تضعیف قیمت زعفران و ضرر کشاورزان و تضعیف محصول ایران در بازارهای جهانی چه بوده و سوابق مدیران ثابت این اتحادیه چیست؟ چرا وزارت صمت در برابر اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر 15000 میلیارد تومانی به زعفران کاران

ضرر 15000 میلیارد تومانی به زعفران کاران