مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-14سياسي

دیدار جمعی از کودکان مبتلا به سرطان با حضرت آیت الله سیستانی


جمعی از کودکان مبتلا به سرطان به همراه پزشکان خود با آیت الله سیستانی دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشفقنا، آیت الله سیدعلی سیستانی مرجع تقلید شیعه در نجف پیش از ظهر امروز پذیرای تعدادی از پزشکان و کادر اداری بنیاد بین المللی درمان تومورها و سرطان شناسی وارث وابسته به آستان قدس حسینی در کربلای مقدس و همچنین شماری از بیماران و کودکان مبتلا به سرطان به همراه خانواده هایشان بودند.

آیت الله سیستانی در این دیدار به شرح مختصری از فعالیت های این بنیاد و خدمات آن به بیماران سرطانی که توسط دکتر حیدر حمزه العابدی ارائه شد، گوش دادند.

وی در ادامه از این بنیاد پزشکی پیشگام و تلاش های علامه شیخ عبدالمهدی الکربلایی در زمینه ارائه مراقبت های پزشکی خوب به همه عراقی ها با هر طایفه و قومیتی قدردانی کرد.

آیت الله سیستانی همچنین از کادر پزشکی، پرستاری و همه کارکنان بنیاد مذکور به خاطر تلاش ها و خدمات بشردوستانه آنها قدردانی کردند و برای آنها دعای خیر و برکت و توفیق روزافزون و برای بیماران حاضر و سایر بیماران نیز شفای عاجل و تندرسی کامل را از خداوند متعال مسئلت کرد.

مرجع شیعه در ادامه این دیدار به سخنان جنات عماد عبدالوهاب دختربچه مبتلا به سرطان خون گوش داد و وی در این سخنان از مرجعیت دینی در زمینه مراقبت از بیماران و همچنین طرح پزشکی آستان قدس ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار جمعی از کودکان مبتلا به سرطان با حضرت آیت الله سیستانی

دیدار جمعی از کودکان مبتلا به سرطان با حضرت آیت الله سیستانی