مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-14اقتصادي

اجرای 300 طرح اشتغالزایی برای نیازمندان جویای شغل دره شهر


رییس کمیته امداد شهرستان دره شهر از اجرای بیش از 300 طرح اشتغالزایی برای مددجویان و نیازمندان این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

- بیان کرد: برای اجرای این تعداد طرح بیش از 115 میلیارد ریال اعتبار قرض الحسنه کمیته امداد و منابع بانکی اختصاص یافته است.

وی با عنوان اینکه ایجاد شغل یکی از زمینه های مهم برای توانمندسازی مددجویان است، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال بیش از 400 مددجو و نیازمند جویای شغل توسط کمیته امداد صاحب شغل خواهند شد.

طاهری تصریح کرد: مشاغل ایجاد شده توسط کمیته امداد برای نیازمندان جویای شغل در زمینه های متنوع از جمله صنایع دستی، دامداری، کشاورزی، خدماتی، تولیدی و دیگر کسب و کارهای خانگی و کوچک بوده که پس از انجام مراحلی مثل شناسایی علائق، استعداد سنجی، آموزش، مشاوره شغلی و در نهایت نظارت بر روند اجرایی طرح ها ایجاد شده اند.

رییس کمیته امداد دره شهر با عنوان اینکه بیکاری می تواند منشاء بسیاری از مشکلات اجتماعی، روانشناختی، اقتصادی و هرگونه بزهکاری باشد هدف کمیته امداد این است با ایجاد شغل برای خانواده های نیازمند ضمن توانمندسازی آنها از بروز آسیب های اجتماعی در بین خانواده ها هم جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 300 طرح اشتغالزایی برای نیازمندان جویای شغل دره شهر

اجرای 300 طرح اشتغالزایی برای نیازمندان جویای شغل دره شهر