مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-14سياسي

تقویت روحیه جهادی بین همه اقشار جامعه امری ضروری است


رییس دانشگاه کردستان با اشاره به اهمیت کار الگوهای جهادی، بر ضرورت تقویت روحیه جهادی بین همه اقشار جامعه تاکید کرد.

- دکتر رحمت صادقی امروز سه شنبه( 23آذرماه)در همایش تجلیل از جهادگران فعال بسیج دانشجویی کردستان اظهار کرد: خدمت به خلق و رفع مشکلات مردم مخصوصا مشکلات نیازمندان و مستضعفین از برترین عبادات است.

وی افزود: احادیث و روایات متعددی از پیامبران و امامان در رابطه با خدمت به مردم و کمک به مستضعفان و رفع مشکلات آنها وجود دارد و همواره بر بحث های عام المنفعه تاکید شده و از آن به عنوان یکی از بزرگترین عبادات یاد شده است.

رییس دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه رفع مشکلات مردم بخشی از کار الگوهای جهادی است، عنوان کرد: بخش دیگر این اقدام، فرهنگ سازی در این موضوع و ترویج روحیه جهادی در بین جوانان و بویژه دانشجویان است.

وی تصریح کرد: اگر دنیای ما امروز به اینجا رسیده، مدیون و مرهون بزرگمردان و شیرزنانی است که خود را برای خدمت به مردم وقف کرده اند و اگر چنین نبود، ما خیلی از دستاوردهای بشری را نداشتیم و حقیقتا دنیا به این نوع خدمات نیاز دارد.

صادقی در پایان یادآور شد: امیدوارم با این نوع کارها و الگوهای جهادی بیشتر، روحیه کار جهادی را در بین دانشجویان ترویج دهیم و لازم است بسیجیان و افراد حاضر در این گروه ها، این روحیه را مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت روحیه جهادی بین همه اقشار جامعه امری ضروری است

تقویت روحیه جهادی بین همه اقشار جامعه امری ضروری است