مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-14اقتصادي

نگاه جزیره ای آفتی در مسیر توسعه استان سمنان است


استاندار سمنان با بیان اینکه نگاه جزیره ای و بخشی آفت مسیر توسعه و رشد استان است، گفت: باید فرایندهای اقتصادی در استان اولویت بندی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی ظهر سه شنبه در نشست تخصصی رونق تولید استان سمنان که به میزبانی یک شرکت تولیدی در سمنان برگزار شد با بیان اینکه نگاه جزیره ای و بخشی آفت مسیر توسعه و رشد استان است، گفت: باید فرایندهای اقتصادی در سطح استان اولویت بندی شود تا بهترین نتیجه را بگیریم.

وی افزود: کمک به سرمایه گذار صرفاً پرداخت تسهیلات و موارد مادی و اقتصادی نیست، بلکه تلاش در جهت رفع مشکلات تولید و زمینه سازی برای رونق تولید نیز کمک به سرمایه گذاران محسوب می شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ موجب استحکام خانواده ها خواهد شد و در این راستا باید تلاش کرد تا با ایجاد اشتغال در راستای تحقق این مهم گام برداریم، ابراز داشت: تمام موانع در راستای فعالیت و رونق تولید در این مجموعه برطرف خواهد شد.

هاشمی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اولویت ها در استان سمنان ایجاد اشتغال است، افزود: معاون اقتصادی استاندار مأموریت دارد تا با بسیج تمامی امکانات، مشکل تأمین گاز و برق در این مجموعه تولیدی را در اسرع وقت برطرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه جزیره ای آفتی در مسیر توسعه استان سمنان است

نگاه جزیره ای آفتی در مسیر توسعه استان سمنان است