مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-14فرهنگي

وسواس فرهنگی یا پاسداری از فرهنگ!


امروز وقتی خبر ممیزی کتاب آخر سیدمهدی شجاعی را از زبان خودش در فضای مجازی شنیدم، فکر کردم دیگر شورتر از این شاید نشود و باید حتما چیزی بنویسم هرچند که بعید است شنیده شود به قول شاعر: - مرکز افتاده برون بس که شد این دایره تنگ .

محمد جواد شکوری مقدم مدیر فیلیمو در روزنامه شرق نوشت: این روزها تقریبا بیشتر وقت و زمانم پای گفت وگو و مذاکره بر سر ممیزی ها و برگه های ارزیابی ساترا (سازمان تنظیم و مقررات صوت و تصویر فراگیر) صرف می شود و بیش از هر زمانی درک می کنم چرا صداوسیمای کشور به این سطح از بی رنگی و بی مزگی کشیده شده است.

امروز وقتی خبر ممیزی کتاب آخر سیدمهدی شجاعی را از زبان خودش در فضای مجازی شنیدم، فکر کردم دیگر شورتر از این شاید نشود و باید حتما چیزی بنویسم هرچند که بعید است شنیده شود به قول شاعر: مرکز افتاده برون بس که شد این دایره تنگ .

احتمالا افراد وسواسی اطراف تان را دیده اید، ساعت ها دست هایشان را می شویند ولی دوباره احساس کثیفی می کنند و دوباره می شویند، آن قدر این کار را تکرار می کنند که رنگ دست هایشان عوض می شود، آن قدر که به سفیدی و بی رنگی می انجامد و همچنان احساس می کنند کار تمام نشده و باید دوباره بشویند و این سیکل بی نهایت ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وسواس فرهنگی یا پاسداری از فرهنگ!

وسواس فرهنگی یا پاسداری از فرهنگ!