مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-14فرهنگي

برخی به نام فیلم سازی در استان فارس فریبکاری می کنند


معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: هنردوستان و علاقه مندان مراقب باشند که برخی به نام فیلمسازی و بدون مجوز فریبکاری می کنند.

- ، بهروز مرامی جدیدی، با اشاره به اینکه برخی به نام فیلم سازی، فریبکاری می کنند، گفت: برخی با جعل عنوان فیلم ساز، مدیر آموزشگاه هنری و سینمایی یا تهیه کننده سینما، بدون داشتن مجوز قانونی به انتشار آگهی در فضای مجازی برای جذب بازیگر و دیگر دست اندرکاران فنی برای حضور و شرکت در پروژه های سینمایی یا آموزش های سینمایی و هنری، اقدام می کنند.

وی افزود: این افراد با بهره گیری از واژه های فریبنده و وعده های واهی برای به کارگیری آنان در پروژه های سینمایی یا آموزش های هنری و سینمایی برخی شهروندان ناآگاه را به دام خود می اندازند و افزون بر آسیب های مالی، زمینه بروز برخی ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی، فرهنگی، روانی و اخلاقی نیز می شوند.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از دوست داران هنر سینما و بازیگری درخواست کرد تا در راستای آگاهی و احراز صحت و سقم سخنان اینگونه افراد سودجو، پیش از هرگونه همکاری با آنان، به اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر استان مراجعه کنند و از قانونی و یا غیرقانونی بودن آگهی آنان، آگاه شوند و یادآور شد: مرجع رسیدگی به این موارد مراجع قضایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی به نام فیلم سازی در استان فارس فریبکاری می کنند

برخی به نام فیلم سازی در استان فارس فریبکاری می کنند