مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-14بين الملل

بیانیه حماس در سالگرد تأسیس؛ ادامه مقاومت مسلحانه تا آزادسازی فلسطین


جنبش حماس در سالگرد تأسیس خود بیانیه ای مفصل صادر و بر مقاومت فراگیر در همه انواع آن و در رأس آن مقاومت مسلحانه تا آزادسازی فلسطین تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز (سه شنبه) در سی و چهارمین سالگرد تأسیسش به ساماندهی ساختار واقعی فلسطین و ایجاد شراکت واقعی بر پایه یک برنامه واحد مبارزاتی میان ملت فلسطین و همه گروه ها فراخواند و بر انتخابات فراگیر تأکید کرد.

بر اساس گزارش انجام می شود.

این جنبش فلسطینی از تمام دولت های غربی و در رأس آن انگلیس خواست از این سیاست جانبدارانه و کورکورانه خود دست بردارد و عذرخواهی کند.

در ادامه این بیانیه آمده، عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و امضای توافقنامه با آن، جنایتی در حق ملت و امت فلسطین و نیز نقض اجماعی عربی و اسلامی است و باب نفوذ سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی را باز می کند.

حماس در پایان خواستار اتخاذ تصمیماتی جامع از سوی امت اسلام به منظور تقویت و تثبیت وحدت و همبستگی شد و به توافق بر یک راهبرد که حمایت از ملت فلسطین و مبارزه مشروع آن و نیز مقابله با پروژه ها و توطئه های موجود علیه ملت ملت فلسطین را تضمین کند، فراخواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه حماس در سالگرد تأسیس؛ ادامه مقاومت مسلحانه تا آزادسازی فلسطین

بیانیه حماس در سالگرد تأسیس؛ ادامه مقاومت مسلحانه تا آزادسازی فلسطین