مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-14ورزشي

گلف مهجور مانده است/ پیشنهادهای هیئت گلف به شهرداری اصفهان


رییس هیئت گلف استان اصفهان با بیان اینکه به دنبال توسعه و بهبود زیرساخت های گلف هستیم، گفت: راه اندازی 15 زمین گلف در مناطق 15گانه شهر و گلف محله را به شهرداری اصفهان پیشنهاد داده ایم.

- ایسنا/اصفهان رییس هیئت گلف استان اصفهان با بیان اینکه به دنبال توسعه و بهبود زیرساخت های گلف هستیم، گفت: راه اندازی 15 زمین گلف در مناطق 15گانه شهر و گلف محله را به شهرداری اصفهان پیشنهاد داده ایم.

کوروش محمدی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت هیئت گلف استان اصفهان اظهارکرد: از ابتدای سال تاکنون سعی کرده ایم با توجه به شرایط و وضعیت موجود، برنامه های خود را اجرایی کنیم، همچنین در برنامه های فدراسیون از جمله لیگ برتر حضور فعال داشته باشیم.

وی افزود: در لیگ برتر آقایان تیم های شاهین شهر و اصفهان و در لیگ بانوان تیم اصفهان حضور دارند که یک مرحله از لیگ برتر در بخش آقایان هفته گذشته برگزار شد که به نوعی دربی اصفهان بود که دو تیم به تساوی رضایت دادند.

اواخر هفته جاری نیز مرحله دوم لیگ در مسجد سلیمان برگزار می شود که تیم اصفهان به این مسابقات اعزام خواهد شد.

وی ادامه داد: جوان گرایی و پشتوانه سازی تیم ها یکی از نکاتی است که برای هیئت از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین منظور 8 تیم در رده های مختلف سنی سازماندهی کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلف مهجور مانده است/ پیشنهادهای هیئت گلف به شهرداری اصفهان

گلف مهجور مانده است/ پیشنهادهای هیئت گلف به شهرداری اصفهان