مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-14اقتصادي

نظارت بر بازار شب یلدا در زنجان تشدید می شود


معاون سازمان صمت استان زنجان از آغاز تشدید نظارت ها بر بازار شب یلدا در این استان با هدف ایجاد آرامش میان شهروندان و جلوگیری از هرگونه تخلف در عرضه اقلام مورد نیاز مردم خبر داد.

- ، اسماعیل مسلمی افزود: با توجه به بالا بودن تقاضای کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز شب چله در روزهای آخر پاییز، بازرسی بر اقلامی همچون میوه، خشکبار و شیرینی با جدیت و نفرات بیشتری انجام می شود.

وی با اشاره به نحوه تعیین قیمت میوه تصریح کرد: میوه جزو اقلامی است که فروشندگان باید با توجه به درصد سود ابلاغ شده به فروش آن اقدام کنند.

مسلمی با بیان اینکه سود عمده فروشی میوه پنج درصد است اظهار داشت: سود خرده فروشی در میوه با توجه به کیفیت میوه، نوع میوه و فساد پذیری آن از 20 تا 35 درصد متغیر است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: همچنین طی روزهای اخیر با توجه به مصوبات ستاد تنظیم بازار استان نظارت بر عرضه اقلام اساسی نیز تشدید شده و با دقت بیشتری انجام می شود.

مسلمی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای قانون انتزاع و با توجه به واگذاری بخشی از امور بازرسی به سازمان جهاد کشاورزی، هم اکنون بازرسی ها با حضور کارشناسان این سازمان نیز صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بازار شب یلدا در زنجان تشدید می شود

نظارت بر بازار شب یلدا در زنجان تشدید می شود