مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-14اجتماعي

تدارک ویژه برای حل معضل آلودگی هوای پایتخت در بودجه 1401


معاون امور عمرانی استاندار تهران در بودجه 1401 تدارک ویژه ای برای حل معضل آلودگی دیده شده است و طبق دستور رییس جمهور به استاندار، رفع آلودگی در دستور کار استانداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، عابد ملکی معاون امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به پیش بینی پایدار بودن هوای پایتخت در هفته جاری و ناسالم شدن شاخص هوا، از آخرین تصمیمات کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران گفت.

ملکی با اشاره به راهکارهای کمیته اضطرار برای کنترل کیفیت هوای تهران، اظهار داشت: جلوگیری از تردد خودرو و موتورهای دودزا و فاقد معاینه فنی، ممنوعیت تردد شبانه روزی خودروهای گازوییلی سنگین، جلوگیری از فعالیت های عمرانی بزرگ شهری، جلوگیری از روشن ماندن اتوبوس و مینی بوس ها در پایانه های شهری، استقرار پایگاه های اورژانس و امداد در مناطق آلوده تر، تعطیلی واحدهای مؤثر صنعتی در تشدید آلودگی هوا از جمله تولید بتن، آسفالت، شن و ماسه، ممنوعیت استفاده از سوخت مایع در نیروگاه ها و صنایع مجاور شهر تهران، تعطیلی مهدهای مجازی و توصیه شهروندان به پرهیز از ورزش در محیط های باز شهری مهمترین تصمیم کمیته اضطرار است.

معاون استاندار تهران در پاسخ به سؤالی در خصوص علت برگزاری بازی امروز استقلال و سپاهان با وجود آلودگی هوا، تصریح کرد: وضع هوا برای گروه های حساس ناسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک ویژه برای حل معضل آلودگی هوای پایتخت در بودجه 1401

تدارک ویژه برای حل معضل آلودگی هوای پایتخت در بودجه 1401