مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-14سياسي

مدیران اجازه برگشت اعتبارات را ندهید


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از برگشت اعتبارات در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی گفت: مدیران اجازه ندهند اعتبارات برگشت بخورند.

- سید احسان عسکری در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی از عدم حضور برخی مدیران در نشست انتقاد کرد و افزود: نسبت به مسائل استان حساس هستیم اگر مدیری در استان حضور دارد اما به جلسات نمی آید حسابش جدا است.

وی، اظهارکرد: انتظار داریم مدیران در جلسات حضور داشته باشند ضمن اینکه آنهایی که غایب هستند باید دلیل غیب خود را مطرح کنند.

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه انتقادات به نحوه برگزاری نشست های ستاد اقتصاد مقاومتی که گزارش دهی است را وارد دانست و خاطرنشان کرد: رویه کنونی برگزاری نشست های اقتصاد مقاومتی طبق دستورالعمل ابلاغی است اما باید کارهای نوآورانه در نشست اقتصاد مقاومتی ارائه شود.

عسکری با تاکید بر تهیه برش استانی اقتصاد مقاومتی گفت: کمیته های خاص کارشناسی تشکیل و 24 بند ستاد اقتصاد مقاومتی توسط دستگاه های اجرایی مطالعه و تعبیری از اقتصاد مقاومتی برای توسعه استان ارائه شود.

وی از بازگشت اعتبارات در حوزه گردشگری انتقاد کرد و با بیان اینکه دفاعیات مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری قابل قبول نیست، افزود: سازمان برنامه و بودجه باید به موضوع ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران اجازه برگشت اعتبارات را ندهید

مدیران اجازه برگشت اعتبارات را ندهید