مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-14اقتصادي

برنامه شورای شهر برای ایجاد الگوی تأمین منابع مالی در شهرداری تهران


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اکنون شهرداری تهران ذخایر ملکی غنی در اختیار ندارد، گفت: شورای شهر به عنوان نهاد تصمیم گیر باید بتواند به الگوی مشخصی در حوزه تامین منابع مالی در شهرداری تهران برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، جعفر شربیانی در جریان بررسی لایحه مجوز فروش و تصویب معامله املاک پلاک ثبتی در صحن امروز شورای شهر اظهارداشت: مطالعات نشان می دهد شهرداری تهران در حوزه پارکینگ سازی تجربه موفقی ندارد.

وی با اشاره به اینکه باید از عملکرد شهرداری تهران در این بخش استفاده کرد، ادامه داد: شهرداری تهران بعد از چنددهه که روش های مختلفی را در حوزه تامین منابع مالی اتخاذ کرده باید الگوی مشخصی در حوزه تامین منابع مالی و پایدار خود تبیین کند.

این عضو شورای شهر تهران بیان کرد: باید به این مساله توجه داشت که اکنون شهرداری تهران ذخایر ملکی غنی ای در اختیار ندارد بنابراین شورای شهر به عنوان نهاد تصمیم گیر باید بتواند به الگوی مشخصی در حوزه تامین منابع مالی در شهرداری تهران برسد.

شربیانی در بخش دیگر صحبت خود با مطرح کردن 3 پیشنهاد در این بخش یاد آور شد: نخست آنکه اگر بخواهیم به این لایحه رای بدهیم باید به صورت دقیق در مصوبه عنوان شود که تحت هیچ شرایطی در موضوعاتی مانند مزایده، قرارداد، صدور پروانه ساخت و مجوزهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه شورای شهر برای ایجاد الگوی تأمین منابع مالی در شهرداری تهران

برنامه شورای شهر برای ایجاد الگوی تأمین منابع مالی در شهرداری تهران