مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-14فرهنگي

«قهرمان» در مسیر «انگل»/ فیلم اصغر فرهادی به اسکار می رسد؟


با شروع فصل جوایز سینمایی هر روز فیلمی با راه یافتن به فهرست نامزدهای یک جایزه سینمایی، امیدوارانه به پیش رو نگاه می کند تا در نهایت این فصل با اهدای جوایز اسکار به پایان برسد.

- جی پلاس ، روز پیش 13 دسامبر روز هیجان انگیزی برای سازندگان فیلم های سینمایی سال بود زیرا چند جایزه از انجمن های منتقدان آمریکا و نیز گلدن گلوب نامزدهای خود را معرفی کردند.

با این حال این روند و تب و تاب معرفی بهترین ها 2 هفته ای است شروع شده و اکنون شاید به نقطه اوج خود رسیده باشد.

در این میان روندی که فیلم قهرمان جدیدترین ساخته اصغر فرهادی و نماینده ایران برای رقابت اسکار 2022 طی می کند طبعاً برای ما کنجکاوی برانگیزتر است.

انتخاب انجمن های منتقدان سینمایی شاید تا حدود زیادی در انتخاب اسکار نقش داشته باشد زیرا تکرار مکرر نام چند فیلم می تواند به رای دهندگان اسکار کمک کند تا آن فیلم ها را حتماً تماشا کنند و بعد رای بدهند.

در میان نامزدهای بخش بهترین فیلم بین المللی در نهایت نام چند فیلم به کرات در میان نامزدها مشاهده می شود و در میان برندگان، تا اینجای کار می توان گفت وزنه ترازو به نفع ژاپن سنگینی می کند.

در عین حال با مشاهده نامزدها می توان متوجه شد که کدام فیلم های خارجی امید بیشتری برای نامزد شدن در بخش های دیگر از جمله بهترین کارگردانی، فیلمنامه، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قهرمان» در مسیر «انگل»/ فیلم اصغر فرهادی به اسکار می رسد؟

«قهرمان» در مسیر «انگل»/ فیلم اصغر فرهادی به اسکار می رسد؟