مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-14سياسي

تقدیر نمایندگان پرستاری از رهبری


نمایندگان جامعه پرستاری کشور، در نامه ای از بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری در دیدار پرستاران با ایشان، تقدیر و تشکر کردند.

- ، در نامه رییس و هیأت رییسه شورای عالی نظام پرستاری و همچنین هیأت های نظام پرستاری سراسر کشور، آمده است: سخنان گهربارتان به مناسبت روز پرستار 1400 به مثابه نفس و روح تازه ای در کالبد و پیکره جامعه پرستاری ایران اسلامی بود.

ما پرستاران و مدافعین جان برکف سلامت کشور به خود می بالیم در دورانی به سر می بریم که تحت زعامت ولایت ولی امر مسلمین، به عنوان خادمان نظام اسلامی و پاسداران حافظ سلامت آحاد امت اسلامی می باشیم امروز ما در خط مقدم جبهه دفاع سلامت با عشق به حضرتعالی، و با عشق به ایران عزیز، اسلام ناب و انقلاب عزیزمان، فداکاری می کنیم و این فداکاری را در قبال شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعین حرم بویژه سید شهدای مدافعین حرم (حاج قاسم سلیمانی) و شهدای مدافع سلامت که روزی جز همکاران نزدیک ما بودند ناچیز می دانیم و تا هر زمان لازم باشد، تا آخرین نفرو آخرین نفس به این دفاع مقدس ادامه می دهیم.

رهبر عزیز! فرزندان پرستار شما تا زمانی که بخاطر دارند، از حضرتعالی جز لطف، محبت و حمایت چیزی ندیده اند، به خصوص حمایت ها، رهنمودها و محبت های انگیزه بخش، انرژی بخش و روحیه افزای حضرتعالی در دوره کرونا ، بارها و بارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر نمایندگان پرستاری از رهبری

تقدیر نمایندگان پرستاری از رهبری