مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-14دانش

رشد 14 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه جامع علمی و کاربردی آذربایجان غربی


رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی آذربایجان غربی گفت: جذب دانشجو در سال تحصیلی جاری 14 درصد رشد داشته است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی آذربایجان غربی گفت: جذب دانشجو در سال تحصیلی جاری 14 درصد رشد داشته است.

میرحسن رسولی صادقیانی امروز23 آذرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، افزود: در سال تحصیلی جاری حدود 1365 دانشجو جذب دانشگاه شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته خود 14درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه 15 مرکز آموزش علمی و کاربردی در سطح استان مستقر و فعالیت دارند، تصریح کرد: دانشگاه علمی و کاربردی دانشگاهی باهدف پرورش نیروی مهارتی بوده و بیش از50 درصد آموزش های این دانشگاه مهارتی است.

رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی آذربایجان غربی با تاکید به اینکه تا کنون اطلاعات بیش از 1000 مدرس این دانشگاه در سامانه مدرسان ثبت شده است، اظهار کرد: در ترم جاری 575 مدرس و 3800 دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی فعالیت دارند.

صدقیانی با اشاره به اینکه تعداد رشته محل های موجود در مراکز 15 گانه استان، 86 رشته محل کاردانی و 57 رشته محل کارشناسی است، یاد آور شد: از بدو تاسیس دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی تا کنون 38هزار و 500نفر فارغ التحصیل به جامعه تحویل داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 14 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه جامع علمی و کاربردی آذربایجان غربی

رشد 14 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه جامع علمی و کاربردی آذربایجان غربی