مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-14اقتصادي

راه اندازی سیستم توزیع هوشمند کالاهای اساسی به درب منازل


رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: به سازمان تعاون روستایی تکلیف شده که با همکاری فروشگاه های رفاه توزیع هوشمند کالاهای اساسی به درب منازل شهروندان را راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، اسفندیار حسنی مقدم صبح امروز در حاشیه قرارگاه امنیت غذایی لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس تصمیماتی که در وزارت جهادکشاوری و همچنین ستاد تنظیم بازار و ستاد اقتصادی کشور گرفته شد، قرارگاه امنیت غذایی در سازمان های جهادکشاورزی سراسر کشور با حضور تمامی دستگاه های ذی صلاح همچون صمت و  تعزیرات تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل قرارگاه تولید، توزیع و نظارت بر نحوه پخش محصولات کشاورزی است که این مهم از سازمان صمت مجزا و به سازمان جهادکشاورزی واگدار شده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان با تاکید بر نظارت بازرس های این مجموعه بر محصولات کشاورزی اعم از تولیدات پروتیینی، گیاهی و آرد و نان، افزود: این نظارت ها در زمینه های مختلف گران فروشی، کم فروشی، احتکار و دیگر حوزه ها خواهد بود.

حسنی مقدم بیان داشت: به سازمان تعاون روستایی تکلیف شده که با همکاری فروشگاه های رفاه توزیع هوشمند کالاهای اساسی به درب منازل شهروندان را راه اندازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سیستم توزیع هوشمند کالاهای اساسی به درب منازل

راه اندازی سیستم توزیع هوشمند کالاهای اساسی به درب منازل