مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-14اقتصادي

نقل و انتقال زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی فارس ممنوع است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: هرگونه نقل و انتقال زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان  ممنوع بوده و انتقال اسناد واحدهای صنعتی دارای گواهی پایان کار بر اساس مفاد دفترچه قرارداد باید با هماهنگی این شرکت انجام شود.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: هرگونه نقل و انتقال زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان  ممنوع بوده و انتقال اسناد واحدهای صنعتی دارای گواهی پایان کار بر اساس مفاد دفترچه قرارداد باید با هماهنگی این شرکت انجام شود.

احد فتوحی سه شنبه 23 آذر در جمع خبرنگاران با هشدار به برخی افراد یا بنگاه های معاملات املاک که با واسطه گری نسبت به خرید و فروش اراضی صنعتی در قالب وکالت و بدون طی تشریفات اداری اقدام می کنند، گفت: این تخلفات، همه ساله و به صورت مکرر توسط شرکت شهرک های صنعتی پیگیری می شود.

او افزود: بر همین اساس و با توجه به پیگیری های انجام شده توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، معاون محترم قضایی دادستان کل کشور نیز طی بخشنامه ای، این موضوع را به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و همچنین اتاق اصناف کشور و استان ها ابلاغ کرده است.

فتوحی با تاکید بر اینکه هرگونه خرید و فروش زمین در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی فاقد وجاهت قانونی است، از سرمایه گذاران، صنعتگران و تولید کنندگان مستقر در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقل و انتقال زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی فارس ممنوع است

نقل و انتقال زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی فارس ممنوع است