مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-14سياسي

بررسی احداث بزرگراه شهید شوشتری تهران در فراکسیون محیط زیست مجلس


رییس فراکسیون محیط زیست مجلس از بررسی احداث بزرگراه شهید شوشتری تهران خبر داد و به ضرورت نظارت سازمان حفاظت محیط زیست در مراحل اجرای این پروژه تأکید کرد.

- رییس فراکسیون محیط زیست مجلس از بررسی احداث بزرگراه شهید شوشتری تهران خبر داد و به ضرورت نظارت سازمان حفاظت محیط زیست در مراحل اجرای این پروژه تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سمیه رفیعی در جلسه فراکسیون محیط زیست مجلس با اشاره به ضرورت بررسی ابعاد مختلف احداث بزرگراه شهید شوشتری گفت: احداث کمربندی برای شرق تهران ضروری است.

اما باید همه ابعاد این پروژه به طور کامل بررسی شود.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس احداث این بزرگراه را باعث کاهش بار ترافیکی بزرگراه بسیج تهران دانست و گفت: این احداث عملا این بزرگراه را تبدیل به بزرگراهی با کاربری درون شهری می کند.

در عین حال انتظار داریم تمام ملاحظات زیست محیطی در احداث رعایت شده و مسیری انتخاب شود که کمترین آسیب را به محیط زیست و حیات وحش شکننده پایتخت وارد کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اظهارات معاون عمرانی شهردار تهران مبنی بر رعایت همه الزامات سازمان محیط زیست در احداث بزرگراه شهید شوشتری گفت: سازمان حفاظت محیط زیست و اداره کل محیط زیست استان تهران نیز در صورت تایید گزارش ارزیابی این پروژه باید به دقت بر مراحل اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی احداث بزرگراه شهید شوشتری تهران در فراکسیون محیط زیست مجلس

بررسی احداث بزرگراه شهید شوشتری تهران در فراکسیون محیط زیست مجلس