مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-14سياسي

قدردانی پرستاران از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی


روسای هیات مدیره نظام پرستاری در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی از فرامین و رهنمودهای ایشان در حوزه پرستاری قدردانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، روسای هیات مدیره نظام پرستاری در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی از فرامین و رهنمودهای ایشان در حوزه پرستاری قدردانی کردند.

متن پیام به شرح زیر است: محضر مبارک حضرت آیت الله خامنه ای مقام عظمای ولایت و رهبری ( ادام الله ظله الوارف) با سلام و عرض ادب به ساحت  مقدس حضرت ولی عصر (عج) ،  و با درود به پیشگاه امام شهدا و شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع سلامت  ولادت با سعادت حضرت زینب کبری، بزرگ پرستارتاریخ بشریت را تبریک می گوییم و از خداوند متعال دوام عمر با برکت حضرتعالی راخواستاریم.

مولی و مقتدای ما سخنان گهربارتان به مناسبت روز پرستار 1400به مثابه نفس و روح تازه ای در کالبد و پیکره جامعه پرستاری ایران اسلامی بود.

ما پرستاران و مدافعین جان برکف سلامت کشور به خود می بالیم  در دورانی به سر میبریم که  تحت زعامت ولایت ولی امر مسلمین، به عنوان خادمان جبهه دفاع سلامت با عشق به حضرتعالی، و با عشق به ایران عزیز، اسلام ناب و انقلاب عزیزمان، فداکاری می کنیم و این فداکاری را در قبال شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعین حرم بویژه سید شهدای مدافعین حرم ( حاج قاسم سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی پرستاران از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی

قدردانی پرستاران از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی