مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-14پزشكي

ابتلا 2000 پرستار کرمانشاهی به ویروس کرونا از آغاز اپیدمی کرونا


مدیر پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ابتلا 2 هزار پرستار کرمانشاهی به ویروس کرونا از آغاز اپیدمی کرونا در مراکز درمانی خبر داد.

- رضا پورمیرزا در گفتگو با تاکنون چهار هزار و 200 نفر از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه مبتلا به کرونا شده که از این تعداد 317 نفر پزشک، 2 هزار و 23 نفر پرستار و یک هزار و 881 نفر در سایر حوزه های تخصصی بوده اند.

مدیر پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: تعداد چهار هزار و 115 نفر از کادر پرستاری در حال فعالیت بوده که سه هزار و 300 نفر دانشجو مقطع کارشناسی در حال تحصیل هستند.

پورمیرزا با بیان فعالیت و خدمات چهار شرکت مراقبت و پرستاری در منزل، بیان کرد: شعار پرستاران در سال 1400 تأمین حقوق مردم، رفع مواضع خدمتی و ارتقا سلامت جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: هفت بیمارستان غیر دانشگاهی، 2 بیمارستان وابسته به سازمان تأمین اجتماعی، 2 بیمارستان خصوصی و سه بیمارستان وابسته به نیروهای مسلح در حال فعالیت بوده که 680 کادر پرستاری به خدمت رسانی مشغول هستند.

مدیر پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در خصوص درخواست حق ویژه های پرستاران، گفت: پرستاران طی 2 سال گذشته در خط مقدم مبارزه با کرونا بوده اند اما با بررسی و پیگیری های نظام پرستاری کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلا 2000 پرستار کرمانشاهی به ویروس کرونا از آغاز اپیدمی کرونا

ابتلا 2000 پرستار کرمانشاهی به ویروس کرونا از آغاز اپیدمی کرونا