مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-14سياسي

میشل عون: برگزاری جلسات کابینه لبنان یک نیاز مبرم و اساسی است


رییس جمهور لبنان ضمن تأکید بر تلاش برای برگزاری انتخابات پارلمانی در موعد خود گفت که برگزاری جلسات کابینه یک نیاز مبرم و اساسی است.

- رییس جمهور لبنان ضمن تأکید بر تلاش برای برگزاری انتخابات پارلمانی در موعد خود گفت که برگزاری جلسات کابینه یک نیاز مبرم و اساسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، میشل عون، رییس جمهور لبنان در دیدار با هیئتی از سندیکای وکلا گفت: مسائل زیادی وجود دارد که به مصوبات کابینه نیاز دارد و در راس آن امور مالی و مسائل مربوط به چندین بخش از جمله حمایت مالی برای خرید دارو و لوازم پزشکی و پرداخت تسهیلات بیمارستان ها است.

وی بر پیگیری اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات پارلمانی در موعد خود تاکید کرد و گفت: فروپاشی وضعیت مالی در لبنان نتیجه روش اداره حکومت در قبل است که موجب افزایش شدید هزینه ها و روی هم انباشته شدن وام ها و مشکلات بخش بانک ها و قاچاق اموال به خارج شده است.

وی گفت: ما توانستیم دستاوردهای مهمی به ویژه در سطح مبارزه با تروریسم را به دست آورده و لبنان را از باندهای زیرزمینی پاکسازی کنیم.

جلسه کابینه لبنان از 12 اکتبر بعد از درخواست وزرای جنبش أمل و حزب الله برای برکناری طارق البیطار، قاضی پرونده تحقیقات انفجار بندر بیروت برگزار نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میشل عون: برگزاری جلسات کابینه لبنان یک نیاز مبرم و اساسی است

میشل عون: برگزاری جلسات کابینه لبنان یک نیاز مبرم و اساسی است