مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-14پزشكي

بیمارستان 400 تختخوابی گنبدکاووس در انتظار واگذاری زمین از سوی بنیاد مستضعفان


رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس گفت: تاکنون نقشه زمین های تفکیک شده مربوط به شهرداری از سوی بنیاد مستضعفان تحویل داده نشده است تا پروژه احداث بیمارستان 400 تختخوابی این شهرستان کلید بخورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، پرویز ناصری در خصوص افتتاح بیمارستان 400 تختخوابی گنبدکاووس اظهار کرد: بنیاد مستضعفان قرار بود تفیکیک اراضی مربوط به زمین های کارخانه ناآگاهانه مطالبی منتشر شده مبنی بر اینکه شورای شهر و شهرداری گنبدکاووس مخالف واگذاری این زمین ها است که جای تاسف دارد.

وی ادامه داد: ابتدا باید از سوی بنیاد مستضعفان نقشه ی زمین ها آورده شود تا از قدرالسهم متعلق به شهرداری را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای احداث بیمارستان 400 تختخوابی قرار دهیم که متاسفانه تاکنون انجام نشده است.

رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس با بیان اینکه به صورت جدی پیگیر این موضوع هستیم، تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد در سفرهای استانی رییس جمهور به استان گلستان این طرح جزو مصوبات آیت الله رییسی قرار بگیرد تا شاهد احداث بیمارستان 400 تختخوابی گنبدکاووس باشیم.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان در ابتدا قرار بود که 800 تختخوابی باشد اما به 400 تخت تقلیل یافت، خاطرنشان کرد: امیدوارم که شاهد افتتاح و استفاده مردم از این بیمارستان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 400 تختخوابی گنبدکاووس در انتظار واگذاری زمین از سوی بنیاد مستضعفان

بیمارستان 400 تختخوابی گنبدکاووس در انتظار واگذاری زمین از سوی بنیاد مستضعفان