مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-14سياسي

آماده باش مناطق چهارگانه شهرداری بندرعباس برای مقابله با پشه آئدس


برای کنترل شیوع پشه آئدس خدمات شهری شهرداری بندرعباس پاکسازی و نظافت تمام نقاط شهر را با سرعت، دقت و وسواس بیشتری انجام می دهد.

  - ایسنا/هرمزگان شهردار بندرعباس گفت: برای کنترل شیوع پشه آئدس خدمات شهری شهرداری بندرعباس پاکسازی و نظافت تمام نقاط شهر را با سرعت، دقت و وسواس بیشتری انجام می دهد.

  مهدی نوبانی صبح امروز (23 آذرماه) در تشریح این خبر افزود: پس از برگزاری جلسه بررسی وضعیت پیرامون پشه آئدس در فرمانداری بندرعباس و حضور معاونت خدمات شهری شهرداری در این جلسه با توجه به مسئولیت های، محوله اقدامات پیشگیرانه شهرداری بندرعباس در مناطق چهار گانه با برنامه ریزی منظم و در وضعیت فوری پیگیری در دست اقدام ماست.

شهردار بندرعباس بیان کرد: با توجه به اینکه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مناطقی از شهر بندرعباس را که بیشتر پشه آئدس در آن مشاهده شده اعلام کرده برنامه پاکسازی و تنظیف نقاط مختلف با نظم و انضباط بیشتری در حال پیگیری و انجام است.

خورها، جوی های آب، کانال های فاضلاب، کانال های دفع آب های سطحی، محل دپوی نخاله و زباله در همه مناطق و محلات و نواحی در حال پاکسازی است.

نوبانی عنوان کرد: بوستان شهید پَروَر(فرودگاه قدیم) جنب شهرداری منطقه سه (روبروی بیمارستان شهید محمدی) کنار پارک دباغیان و کنار مهمانسرای بانک کشاورزی، سیدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش مناطق چهارگانه شهرداری بندرعباس برای مقابله با پشه آئدس

آماده باش مناطق چهارگانه شهرداری بندرعباس برای مقابله با پشه آئدس